eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kred. CitibankRe: Karta kred. Citibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgat
    e.onet.pl!newsgate.pl
    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kred. Citibank
    Date: 14 Jan 2002 13:46:11 +0100
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 23
    Message-ID: <2...@d...pingwin.waw.pl>
    References: <a1fdbd$cgo$1@news.tpi.pl> <a1fogb$kjj$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <3...@o...org.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1011012371 617 192.168.240.245 (14 Jan 2002 12:46:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Jan 2002 12:46:11 GMT
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.11.0/8.11.3) id
    g0ECjsm21572 for p...@n...pl; Mon, 14 Jan 2002 13:45:54
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.11.0/8.11.3) id
    g0ECjsm21572 for p...@n...pl; Mon, 14 Jan 2002 13:45:54
    +0100
    X-Received: (from woju@localhost) by diuna.pingwin.waw.pl (8.11.0/8.11.3) id
    g0ECjsm21572 for p...@n...pl; Mon, 14 Jan 2002 13:45:54
    +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:154799
    [ ukryj nagłówki ]


    On Fri, Jan 11, 2002 at 06:19:49PM +0100, Karolona Godyń wrote:

    > > Poza sytuacjami o ktorych juz pisalem - blokowanie karty bo citi nie
    > > mogl sie z Toba skontaktowac i potwierdzic czy ostatnie zakupy
    > > wykonywales Ty czy ktos inny.
    >
    > Nie zupelnie tak jest. Wtedy w zasadzie to sklep powinien potwierdzić
    > transakcje telefonicznie, ale niestety obsługa pos'w zwala to na klienta
    > i zielenieje z wrazenia jak widzi "potwierdz transakcje telefonicznie".
    > Potrwa zanim panie ekspedientki będa umialy obsluzyc posa.

    Nie, nie. Ja mowie o sytuacji kiedy citi daje zgode online na
    transakcje, a potem (citi) dzwoni do swojego klienta pytajac sie czy
    to on placil karta. W znanym nam przypadku, poniewaz osoba placaca nie
    byla osiagalna pod telefonem - citi zablokowalo mu karte.

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1