  • Data: 2009-09-02 13:15:49
    Temat: Re: Karta kredytowa Open Finance
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-09-02 15:01, BK pisze:

    > Darmowymi w jakim sensie?
    >
    > Bo AFIR to faktycznie za wyplate nie ma oplaty ale nie lapiesz sie w
    > bezodsetkowy okres. To ja juz wole jakas karte z przelewami za 1%.

    Zależy kto czego potrzebuje (na ile dni chce pożyczyć).

    IMO karta dobra zamiast debetu w rachunku - działa identycznie
    (z dokładnością do sposobu wybrania pieniędzy - przelew<->bankomat),
    a ma niespotykaną dzisiaj na rynku debetów w rach.
    rzecz - 0% prowizji za przyznanie :)

    Procedura przyznania na razie wygląda przystępnie
    (sami się do mnie zgłosili i póki co pod względem obsługi
    / braku formalności wszystko wygląda dobrze).