  • Data: 2008-09-18 19:13:46
    Temat: Re: Karta kredytowa Polbanku
    Od: "ls" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Kinga napisal:
    > Wydaje mi się, że wykonalam więcej takich transakcji (w tym
    > bankomatowe), ale teraz nie mam jak tego policzyc.

    Przypuszczam, ze masz karte "praktyczna".
    Obawiam sie, ze te 24 transakcje zwalniajace od oplaty musza byc
    transakcjami "bezgotowkowymi" (wtedy, kiedy placisz karta za zakupy w
    sklepie). Wyplaty w bankomacie to transakcje "gotowkowe". W ogole, do
    wyplat z bankomatu uzywaj karty debetowej, ktora zapewne masz wydana do
    Twojego RORu. Nie rob tego karta kredytowa - dodatkowo za to zaplacisz.
    Staraj sie miec kontrole nad wydatkami z KK, aby nie przekroczyc limitu
    (albo poprzez podglad w necie, albo poprzez zbieranie paragonow).
    Radzilbym Ci zlozyc wniosek o zwiekszenie limitu, bo te 500zl to nieduzo i
    trzeba sie pilnowac, by wiecej nie wydac.
    No i splacaj zawsze calosc zadluzenia, a nie tylko kwote minimalna (chyba
    ze nie masz kaski na splate).

    --
    pozdr.
    ls