eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kredytowa VisaCarrefour (Lukas Bank) - pułapka na klientów. › Re: Karta kredytowa VisaCarrefour (Lukas Bank) - pułapka na klientów.
  • Data: 2008-05-04 09:55:50
    Temat: Re: Karta kredytowa VisaCarrefour (Lukas Bank) - pułapka na klientów.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote in message
    news:fvk0ce$jps$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > a) natrafić na taki POS, gdzie jest floor-limit niezerowy i transakcja
    > pójdzie bez autoryzacji (w sumie tak samo może się stac dla karty
    > płaskiej);

    To nie jest takie latwe. Wazniejszy jest service code znajdujacy sie na
    karcie, a bardzo duzo polskich bankow wymaga autoryzacji kazdej transakcji.
    Jesli masz karte Multibanku, mBanku, BZWBK to zapewne zauwazysz, ze nigdy
    nie przechodzi bez autoryzacji. Za to karty Citi przechodza czasami. Ja
    dokonuje dosc czasto zakupow w pobliskim Carrefour i do tej pory ani razu
    nie mialem transakcji bez autoryzacji realizowanej karta BRE, a karta wydana
    przez Citi zadarzalo mi sie dosc czesto.

    > b) wykonać transakcję w żelazku.

    O to juz znacznie latwiej :)

    MK