eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kredytowa VisaCarrefour (Lukas Bank) - pułapka na klientów.Re: Karta kredytowa VisaCarrefour (Lukas Bank) - pułapka na klientów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.torun.p
    l!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa VisaCarrefour (Lukas Bank) - pułapka na klientów.
    Date: Thu, 8 May 2008 09:29:10 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania-Azalandia :)
    Lines: 57
    Message-ID: <fvua4a$96c$1@flis.man.torun.pl>
    References: <fvhdab$uqj$1@node1.news.atman.pl> <fvhhs4$fio$1@news.interia.pl>
    <481c7680$1@news.home.net.pl> <fvhtvv$cu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <481d6062$1@news.home.net.pl> <fvk0ce$jps$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <fvk16t$min$1@inews.gazeta.pl> <fvmnbo$igd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <fvn0kh$rcm$1@flis.man.torun.pl> <fvql2d$vgs$1@news.interia.pl>
    <fvtpro$364$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 5-221.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1210231754 9420 89.161.5.221 (8 May 2008 07:29:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 May 2008 07:29:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    /pl.rec.ascii-art: Eneuel
    C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='moj eneuel'
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:446230
    [ ukryj nagłówki ]


    "Olech" fvtpro$364$...@n...news.atman.pl

    > Nikt nie krzyczy, że jest okradany. W poście jest tylko informacja,
    > że klient może wpaść w pułapkę zastawioną przez LukasBank.

    I na tym polega zysk (i działalność usługowa w ogóle) tego banku.

    > Niektórzy klienci mogą płacić kartą i nie wiedzieć ile jeszcze zostało
    > im do wykorzystania;

    Bo nie są niewolnikami kart. Karty mają im życie ułatwiać, nie utrudniać.

    > mogą myśleć, że nie da się przekroczyć limitu

    I powinni tak myśleć, skoro transakcje są autoryzowane
    a środki/pieniądze na karcie blokowane są w chwili płacenia.

    > kredytowego. Tym bardziej, że bank zastrzega sobie prawo do odmowy
    > autoryzacji.Przeciętny klient ma prawo spodziewać
    > się, że karta automatycznie jest blokowana po przekroczeniu limitu.

    A raczej, że nie dopuszcza do przekroczenia.
    Bo jeśli dopuszcza -- w jakim celu są blokady i autoryzacje?
    Sklep powinien ,,pobierać'' w offlinie i raz na jakiś czas
    wysyłać zbiorcze informacje do banku lub podobnego miejsca rozliczeń.

    > > Po prostu ręce opadają. Po cholerę zawiera umowy, jak nie rozumie, co to jest
    > > UMOWA?

    > Po prostu ręce opadają. Po cholerę odpowiada na post, jak nie rozumie
    > o co chodzi w wątku.

    :)

    Jak to po cholerę odpowiada? Jest rzecznikiem banku Lukas.
    Jak znam życie (a nie znam) rzecznikiem niepłatnym. :)
    Bank Lukas musi jakoś bronić się. Nie może po prostu pracować uczciwie,
    bo taka praca zmniejszy dochody tego banku, ale musi wyglądać w oczach
    klientów (potencjalnych klientów) jak dobry bank, aby tych klientów
    nazbierać. (i następnie oskubać)

    -=-

    Karty Maxima Plus (z Lukas) nie widać w internecie (nie ma nawet jej
    biernego podglądu -- przynajmniej jeszcze niedawno nie było) wyciągi
    wysyłane są przez bank w ostatniej chwili, a pracownicy tego banku
    udzielają nieprawdziwych informacji o stanie karty!!!

    I chyba wszystko jasne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1