    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa a kredyt hipoteczny
    Date: Sun, 5 Oct 2008 15:01:19 +0200

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:o2dayyo5kf6n.rj0vj318vdei.dlg@40tude.net...

    > Zwykle to banki wymagają potwierdzenia zamknięcia karty, a nie
    > potwierdzenia złożenia dyspozycji zamknięcia.

    Banki mogą sobie wymagać czegokolwiek i tak raczej pozostaną bezradne w
    sytuacji, która jest obecnie. Mogę zastrzec kartę, wziąć potwierdzenie, że
    jest zastrzeżona i natychmiast złożyć wniosek o wydanie w jej miejsce nowej.
    Potwierdzenia zamknięcia rachunku karty zazwyczaj nie da się uzyskac od
    ręki, a raczej niewielka część osób będzie skłonna do przenoszenia karty,
    jeśli przy tej okazji zostanie jej na pewien czas pozbawiona.

    IMO najbardziej kłopotliwe dla klienta jest wzięcie przez bank dyspozycji
    zamknięcia starej karty i przesłanie jej do banku źródłowego. Podobno w
    BZWBK można sie spodziewać kłopotów z odwołaniem takiej dyspozycji, a np. w
    mBanku to w ogóle trudno stwierdzić jak ją odwoływać. Na mLinii?

    marekz