  • Data: 2006-07-13 11:07:22
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta.
    Od: Stefan <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ciekawa sprawa z fotokarta, nie musialem przedstawiac zaswiadczenia o
    > zarobkach, sami przeslali
    > pismo do mojej firmy z prosba o potwierdzenie, ze pracuje, ile zarabiam
    > etc...
    >
    > jezeli masz troche kasy to wez sobie kk pod lokate, a po 3 m-cach z niej
    > zrezygnujesz i zamienisz
    > na inna kk
    >
    > mechanizm byl juz opisywany na grupie
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Mam trochę kasy, tylko że z tego co się rozglądałem po sieci to wszystkie
    karty które można wziąc na lokatę są płatne, znaczy się jest opłata za
    wydanie; a ja bym wolał zeby nie było:) No i czy jest pewne, że kiedy
    dostane taką kartę i bede chciał zamienić na nową, to w tym nowym banku nie
    bedą chcieli żadnych dokumentow z pracy?