  • Data: 2009-08-09 10:09:10
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodów
    Od: Łukasz <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    gdzie student bez stałych dochodów może przenieść karę kredytową z
    Banku Millennium? Limit na karcie wynosi obecnie 2200 i taki by mi
    wystarczył :) Z karty chcę zrezygnować aby nie płacić opłaty rocznej,
    ponieważ nie wyrabiam limitu uprawniającego do zwolnienia z tej
    opłaty. Samą kartę spłacam w 100% w GP.
    Z góry dziękuję za pomoc :)