  • Data: 2016-07-06 10:35:27
    Temat: Re: Karta kredytowa do płatności w euro...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego karty kantoru zlikwidowałem (konta mam nadal), a mam tylko karty
    > do walutowego w T-Mobile UB - są darmowe i można wypłacać z bankomatów
    > wielokrotnie. Przelewy pomiędzy kantorem a TMUB chodzą w czasie
    > rzeczywistym.

    W 100% darmowe nie są - jest opłata za wydanie i wznowienie 10zł.
    A wydają je na 3 czy na 5 lat ?
    Oczywiście zwróci się już po drugiej ponadplanowej wypłacie z bankomatu - pytanie
    tylko, czy kartę chce się mieć do wypłacania po 20 euro czy do tego, żeby nie brać
    pieniędzy do samolotu oraz płacić bezgotówkowo.

    A można mieć w różowym T tylko konto walutowe, bez złotówkowego ROR ?
    Albo - jeśli PLNowy ROR jest konieczny - można nie mieć do niego debetówki i nie będą
    kosić opłaty miesięcznej ?
    Pytam, bo po założeniu IKA alior namawiał mnie na założenie "konta internetowego",
    niby takiego darmowego - ale opłata 4zł/mc pobierana jest za kartę aktywną, wydaną
    oraz _zastrzeżoną_ !