  • Data: 2016-07-26 14:14:41
    Temat: Re: Karta kredytowa do płatności w euro...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości
    >Tylko jeszcze ustalmy - tą visę z inteligo masz płaską czy wypukła,

    Plaska,

    >bo z posta wyczytałem jakby oba warianty (chyba że pisałeś wtedy o
    >mBankowej - w >wariancie "wypukła")

    Tak, ta jest wypukla.

    O ile to cokolwiek znaczy, a nie jakis blad w produkcji :-)

    >- a z info w necie wynika, że podobno najpierw były jeszcze płaskie -
    >ale już visa debit i z payWave- a potem wypukłe.
    >Przy tym, jak widać, czuć PKO w inteligo - karta wypukła (o ile
    >jest), ale do tego "electronic use only" ;P

    Ja juz sie myle z tymi kartami - ale czasem mi przychodzi podpisac
    swistek.

    >Jeszcze lepszą, kredytówką ;>
    >Ale to OFFLINE jest tylko przy zbliżeniowym, z chipa zawsze jest
    >on-line.

    Taz mowie - to chyba w zalozeniach - zblizeniowo mialo byc szybko,
    prosto, bez pin (do 50zl) ... i bez sprawdzania ?

    >To akurat nie ma znaczenia - ja mam wypukłą kredytówkę db z
    >austriacard. Ale jak o tym piszemy to dobrze, że jeszcze w tym
    >temacie jest konkurencja,

    Ale troche dziwne, ze bank w grupie kupuje u konkurencji.
    No chyba, ze to wcale nie konkurencja, tylko kolejna spolka corka :-)

    >A i to "gemalto santander" ciekawostka, jakieś przejęcie ? Ja mam
    >jeszcze na kartach - fakt, ponad rocznych - wypisane "gemalto SGP".

    Na karcie mbanku jest Gemalto SP, na karcie inteligo jest Gemalto SGP.

    A "Gemalto Santander Optelio TUI R7 ..." wypisuje czytnik kart na
    telefon Julliena Millau.
    Przy karcie BZ z Austriacard to podaje cala mase mozliwych wydawcow -
    nie wiem, jakis wspoldzielony kod ?

    J.