    From: Piotrek <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa gdzie?
    Date: Thu, 18 Mar 2004 21:53:02 +0100

    Użytkownik Pawel napisał:

    > ad2. nie prawda nie prawda nie prawda nie prawda nie prawda ;)

    Nie mów hop...ja całkiem przypadkiem, przenosząc konto (wraz z kredytem
    odnawialnym) dowiedziałem się że BIK wykazuje dodatkowe zadłużenie niż
    te które podałem nowemu bankowi - a to juz podpada pod zatajenie danych.
    A okazało się że miałem niegdys bezpłatne konto a'vista w BZWBK...które
    stało sie płatne i zaczęło na nim narastać zadłużenie. Bank to zgłosił
    do BIK ale nie zgłosił tego mnie. Tylko dzięki uprzejmości kobiety
    prowadzącej moją sprawę przy przenoszeniu konta mogłem to załatwić
    (czyli spłacić dług). Możesz nie mieć pojęcia że masz dług. A nawet
    niewielkie zadłużenie może zablokować procedurę (u mnie to było ok. 50zł).

    Pozdrawiam
    Piotrek