eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kredytowa - nie mila niespodzianka.Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !not-for-mail
    From: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Date: Wed, 18 Feb 2004 16:17:53 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <c0vvgt$dnp$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <c0vd86$1r3$1@diplo.bci.pl> <c0vfgb$laa$1@inews.gazeta.pl>
    <c0vgkb$3ga$1@diplo.bci.pl> <c0vjdn$eoo$1@news.polbox.pl>
    <c0vkm8$53s$1@diplo.bci.pl> <c0vrrt$v67$1@news.polbox.pl>
    <c0vt0s$9ie$1@achot.icm.edu.pl> <c0vtrf$3ef$1@news.polbox.pl>
    NNTP-Posting-Host: kleopatra.net.icm.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1077117277 14073 193.0.71.143 (18 Feb 2004 15:14:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Feb 2004 15:14:37 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.icm.edu.pl server.
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.0
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:286271
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:c0vtrf$3ef$1@news.polbox.pl...
    >
    > Musisz zmienić bank.

    Jeszcze przez kilka miesięcy tego nie zrobię, bo na razie
    potrzebuję tego limitu debetowego, który tam mam.

    > Są banki, w których nie trzeba chodzić, wyjaśniać.
    > Można dzwonić (choć z różnym skutkiem ;))))

    I czekać pół godziny na zgłoszenie się operatora. ;)

    > A mi by było miło dostać nową kartę kredytową - po prostu albo bym
    > skorzystał albo wpiął do klaserka :) A gdyby mi kto ukradł? IMHO bank
    > powinien to przewidzieć i nie wiemy jakie BPH ma procedury na tę
    okoliczność
    > (nie wiem na ile są user-friendly bo nie korzystam :).

    W Polsce obowiązuje zasada: "najpierw zapłać, a potem wyjaśniaj".
    Niejedna firma upadła z powodu tej zasady...
    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że te procedury będą bardzo "józef-friendly".

    > Powienien mieć - tzn. wprowadza ułatwienie wiążące się z większym ryzkiem
    > ale musi być przygotowany na to by zakladać niewinność klientów w tej
    części
    > procesu, którą sam z własnej woli (w celach promocyjnych) ułatwia. I ja
    > jestem za takim ułatwianiem.

    To ja już wiem, dlaczego w BPH są takie wysokie prowizje.

    Pozdrawiam,
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1