eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty Kredytowe BZ-WBK - brak kompetencji pracownikow - dlugie › Re: Karty Kredytowe BZ-WBK - brak kompetencji pracownikow - dlugie
    From: "Stefan" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty Kredytowe BZ-WBK - brak kompetencji pracownikow - dlugie
    Date: Thu, 3 Oct 2002 08:22:00 +0200

    Użytkownik "TOP" <o...@e...com> napisał w wiadomości
    news:02100217091582@polnews.pl...
> [...]
    >
    > Właśnie niedawno przyglądałem sie wnioskowi o wydanie KK w BZWBK i w sumie
    też
    > miałem wątpliwości jak potraktować kilka spraw, w tym żonę :^) Czytając to
    co
    > piszesz widzę, że wątpliwości są uzasadnione.
    > Sytuacja taka. Ja poza inną KK nie zaciągałem żadnych zobowiązań
    kredytowych.
    > Tu pierwsze pytanie czy KK wpisywać w pozycję kredyty. Niewątpliwe KK to
    jest
    > forma kredytu, więc by wypadało. Ale jeśli będę chciał wyrobić sobie KK
    BZWBK
    > po to aby zrezygnować z tej którą mam obecnie (oczywiście muszę to zrobić
    na
    > zakładkę, bo zawsze jest niebezpieczeństwo że mogę nowej karty nie
    dostać), to
    > niepotrzebnie zmniejszam swoje szanse na wykonanie takiej zamiany, bo
    wykażę
    > spore obciążenie kredytowe. Od biedy też możnaby uznać że KK to karta
    > płatnicza, co w sumie też jest faktem i do kredytu jej nie zaliczyć.
    Lepiej powiedzieć prawdę. Nie mam karty BZWBK, ani się nie starałem. Polecam
    Ci natomiast BPHPBK. Załatwiałem tam MC i jestem naprawdę 100% zadowolony z
    obsługi. Plusy to:
    1. nie załatwiałem z panią z okienka - od razu skierowali mnie do opiekunów
    Silver i Gold Sezam (mimo, że nie mam takiego)
    2. pani, która mnie obsługiwała wiedziała prawie wszystko o produkcie, a jak
    nie wiedziała to nie wstydziła się powiedzieć, że nie wie i sprawdzała to, a
    nie tworzyła bajek.
    3. Dostałem bez problemu maksymalny limit z widełek, które podałem mimo że
    na posiadanej wcześniej karcie Partner nie chcieli mi dać więcej niż 1500
    PLN.
    4. Nie były potrzebne żadne zabezpieczenia (konta w BPH nie posiadam).
    Proponowałem lokatę, ale okazała się nie potrzebna.
    5. Może to kwestia oddziału, więc mój to II O w Krakowie (plac Centralny).
    6. Wysoki limit kredytowy w rachunku (naście tysięcy) nie był problemem.
    Podałem, że go posiadam.
    7. Wniosek wypełniałem częściowo przy pani.

    I na koniec BPHPBK wydaje oprócz MC także Visę na tych samych zasadach.