  • Data: 2004-07-29 19:33:07
    Temat: Re: Karty Kredytowe - kilka ważnych informacji
    Od: Tomek <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    plusz wrote:

> [...]
    > dokonane z użyciem utraconej karty płatniczej do czasu zgłoszenia wydawcy
    > jej utraty, do kwoty stanowiącej równowartość w złotych 150 euro.
    > Ograniczenie to nie dotyczy operacji, do których doszło z winy posiadacza
    > lub użytkownika, a w szczególności gdy nie dopełnił on obowiązków
    > określonych w art. 16 ust. 1 lub w art. 27 ust. 1. Posiadacza nie obciążają
    > operacje dokonane z użyciem utraconej karty płatniczej, jeżeli ich dokonanie
    > nastąpiło wskutek nienależytego wykonania zobowiązania przez wydawcę lub
    > akceptanta. Postanowienia umowne mniej korzystne dla posiadacza są

    Dokładnie a teraz proszę odnieść to do AMEXu i... okaże się, że można
    wiele... Duch Falandysza krąży. ;-)

    > co do WBK i Citi
    > tak niekompetentnej obsługi i zawiłych procedur trudno szukać :)
    > proponuję złożyć dowolny wniosek lub reklamację
    > a może kolega wie gdzie mieści się centrum kart WBK ? we wrocławiu czy
    > poznaniu ? i gdzie się odwoływać jeśli pierwsza linia callcenter zawiedzie ?

    Skądś to znam...
    Najperw byłem klientem WBK (Poznań) lecz po zjednoczeniu mieli niezłe
    zamieszanie... Zmieniałem kartę Classic na Idea Profit ze zdjęciem i
    dostałem po 2ch miesiąchach, najpierw bez zdjęcia potem ze zdjęciem...
    Żona dodatkową dostała za 4-tym podejściem, W końcu wygenerowali jej
    niepotrzebnie 3 karty...
    Acha no i PIN mi zaginął w drodze z Wrocławia...
    Ale dostałem wyczerpujące przeprosiny i kilka gratyfikacji w tym karty
    bezpłatnie.
    Zgadzam sie, że maja zamieszanie.
    Kiedy likwidowałem lokatę w Krakowie na Fischera to kobieta coś namąciła
    i chciała abym jej dopłacił ok 20EUR do równego rachunku, ale po kilku
    mocnych słowach wycofała błędną dyspozycję...
    Znam, znam...
    Mam wiele do czynienia z bankami i wiele mógłbym opowiadać...

    Ale najwięcej o kontach i kartach w PeKaO S.A.... Po prostu standard
    włoski (południowo-włoski)... ;-)
    > a obowiązkowe ubezpieczenie, o którym nic nie ma w opłatach stałych ?
    > wyciągi przychodzące 3 miesiące po likwidacji karty ?
    > możliwość przekroczenia salda i natychmiastowe kary ?
    > brak możliwości podwyższenia limitu z powodu późnego księgowania spłaty
    > należności na kartę ?
    > kursy wymiany "z księżyca" :)

    Dokładnie. Wszystko to przeszedłem, ale wyszło na moje i nawet szybko
    (zestawiając z PeKaO S.A. to natychmiastowo...)
    Po prostu wiem z kim rozmawiać, więc moje reklamacje trwają 1-2 dni... ;-)

    Jeśli chcesz to mogę opowidzieć o PeKaO S.A., ale to byłaby książka
    satyryczna...
    > niestety każda karta ma swoje wady i zalety :)

    Dokładnie, ale błędy zawsze się zdarzają, byleby był ktoś z kim można to
    załatwić a nie ściana, ignorancja i bezład organizacyjno-urzędniczy...

    Pozdrawiam.