eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty Kredytowe - kilka ważnych informacjiRe: Karty Kredytowe - kilka ważnych informacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!not
    -for-mail
    From: Tomek <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty Kredytowe - kilka ważnych informacji
    Date: Thu, 29 Jul 2004 21:33:07 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 76
    Message-ID: <cebjdg$535$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <ce9a6b$p9f$1@achot.icm.edu.pl> <ceagth$8cj$1@news.onet.pl>
    <cebesl$c9$1@achot.icm.edu.pl> <cebidu$1iu$1@mamut1.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179064068.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1091129584 5221 62.179.64.68 (29 Jul 2004 19:33:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2004 19:33:04 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cebidu$1iu$1@mamut1.aster.pl>
    X-Accept-Language: pl, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:309961
    [ ukryj nagłówki ]



    plusz wrote:

    > Użytkownik Tomek <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > news:cebesl$c9$1@achot.icm.edu.pl
    >
    >
    >>Nie lubię nikogo bezpodstawnie oskarżać.
    >>Sugeruję przestudiować regulaminy danej usługi w kilku bankach.
    >>.................
    >
    >
    > tak dla pełnej jasności, bo chyba jednak kolea nie wie o czym mówi ustawa o
    > elektronicznych instrumentach płatniczych
    >
    > "Art. 28. 1. Posiadacza obciążają operacje dokonane przez osoby, którym
    > udostępnił kartę płatniczą lub ujawnił kod identyfikacyjny.
    > 2. O ile umowa nie przewiduje inaczej, posiadacza obciążają operacje
    > dokonane z użyciem utraconej karty płatniczej do czasu zgłoszenia wydawcy
    > jej utraty, do kwoty stanowiącej równowartość w złotych 150 euro.
    > Ograniczenie to nie dotyczy operacji, do których doszło z winy posiadacza
    > lub użytkownika, a w szczególności gdy nie dopełnił on obowiązków
    > określonych w art. 16 ust. 1 lub w art. 27 ust. 1. Posiadacza nie obciążają
    > operacje dokonane z użyciem utraconej karty płatniczej, jeżeli ich dokonanie
    > nastąpiło wskutek nienależytego wykonania zobowiązania przez wydawcę lub
    > akceptanta. Postanowienia umowne mniej korzystne dla posiadacza są
    > nieważne."

    Dokładnie a teraz proszę odnieść to do AMEXu i... okaże się, że można
    wiele... Duch Falandysza krąży. ;-)
    >
    > co do WBK i Citi
    > tak niekompetentnej obsługi i zawiłych procedur trudno szukać :)
    > proponuję złożyć dowolny wniosek lub reklamację
    > a może kolega wie gdzie mieści się centrum kart WBK ? we wrocławiu czy
    > poznaniu ? i gdzie się odwoływać jeśli pierwsza linia callcenter zawiedzie ?

    Skądś to znam...
    Najperw byłem klientem WBK (Poznań) lecz po zjednoczeniu mieli niezłe
    zamieszanie... Zmieniałem kartę Classic na Idea Profit ze zdjęciem i
    dostałem po 2ch miesiąchach, najpierw bez zdjęcia potem ze zdjęciem...
    Żona dodatkową dostała za 4-tym podejściem, W końcu wygenerowali jej
    niepotrzebnie 3 karty...
    Acha no i PIN mi zaginął w drodze z Wrocławia...
    Ale dostałem wyczerpujące przeprosiny i kilka gratyfikacji w tym karty
    bezpłatnie.
    Zgadzam sie, że maja zamieszanie.
    Kiedy likwidowałem lokatę w Krakowie na Fischera to kobieta coś namąciła
    i chciała abym jej dopłacił ok 20EUR do równego rachunku, ale po kilku
    mocnych słowach wycofała błędną dyspozycję...
    Znam, znam...
    Mam wiele do czynienia z bankami i wiele mógłbym opowiadać...

    Ale najwięcej o kontach i kartach w PeKaO S.A.... Po prostu standard
    włoski (południowo-włoski)... ;-)
    > a obowiązkowe ubezpieczenie, o którym nic nie ma w opłatach stałych ?
    > wyciągi przychodzące 3 miesiące po likwidacji karty ?
    > możliwość przekroczenia salda i natychmiastowe kary ?
    > brak możliwości podwyższenia limitu z powodu późnego księgowania spłaty
    > należności na kartę ?
    > kursy wymiany "z księżyca" :)

    Dokładnie. Wszystko to przeszedłem, ale wyszło na moje i nawet szybko
    (zestawiając z PeKaO S.A. to natychmiastowo...)
    Po prostu wiem z kim rozmawiać, więc moje reklamacje trwają 1-2 dni... ;-)

    Jeśli chcesz to mogę opowidzieć o PeKaO S.A., ale to byłaby książka
    satyryczna...
    > niestety każda karta ma swoje wady i zalety :)

    Dokładnie, ale błędy zawsze się zdarzają, byleby był ktoś z kim można to
    załatwić a nie ściana, ignorancja i bezład organizacyjno-urzędniczy...

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1