  • Data: 2004-07-29 19:34:04
    Temat: Re: Karty Kredytowe - kilka ważnych informacji
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Temat jest dość ciekawy, bo rzeczywiście wiele osób zdobywa upragnioną
    KK, a potem użyje w jakiejś lewej witrynie www albo mu w jakimś techno
    klubie w wawie zeskrimmują i jest ugotowany.

    Stąd moje pytanie, jaka kredytówka oprócz Citi ma na tyle dobre
    bezpieczeństwo, że można ją polecić ? Sam mam KK PKO BP, ale
    stwierdzam, że jest trochę za droga. Co do bezpieczeństwa to czytałem
    regulamin zanim go podpisałem i tam bank niby przejmuje
    odpowiedzialność powyżej 200 PLN, ale na grupie dowiedziałem się (w
    regulaminie nie widziałem czegoś takiego), że najpierw trzeba spłacić
    całe zadłużenie (fraudy też) a potem dopiero dochodzić swoich racji.
    To ja dziękuje za taką procedurę ... ale znowu 6,5PLN co miesiąc to
    zdzierstwo za odrobinę większe bezpieczeństwo.

    Multi raczej odpada bo mnie już raz ciepłym sikiem olali przy KK, jak
    w mbanku ? Jest to bezpiecznia KK czy też procedura reklamacyjna jak
    to w mbanku niezbyt korzystna dla klienta ? ;(

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com