  • Data: 2004-09-14 04:05:32
    Temat: Re: Karty kredytowe w mBanku za darmo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik WAM n...@n...nopl.pl ...

    > Ja znowu mam, ale znowu wymieklem jak zaczal wypytywac o namiary na
    > pracodawce. Nie chcialo mi sie pisac :) Mam nadzieje ze system
    > zarejestrowal fakt ze drugi raz utknalem w tym samym punkcie i ze cos
    > z tym zrobia, moze droga dedukcji sobie wypelnia za mnie? :)

    a ja zlozyłem wniosek u konsultanta - chyba z 30 minut gadał, najlepsze był
    oswiadczenia - na niektorych pytaniach to nawet czytajaca juz bez mojego
    zapytania zaczynała tłumaczyc.
    Najlepsze jest to ze po wprowadzeniu wszystkich danych pani wyliczyła moja
    zdolnosc kredytowa na 1000 zł a potem jednak stwierdziła ze decyzja co do
    przyznania mi kredytówki dopiero zapadnie - ciekawe - zmienia im sie
    wytyczne czy tez moje dane???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")