  • Data: 2004-09-14 08:18:10
    Temat: Re: Karty kredytowe w mBanku za darmo
    Od: Krystian Brazulewicz <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...pl wrote:

    > Po wejsciu na ekonto przeczytałem:
    > Twoje średnie wpływy do mBanku wyniosły 6220zł. Na tej podstawie możesz
    > ubiegać się o kartę kredytową bez zbędnych formalności. Sprawdź we wniosku,
    > jaki limit możesz otrzymać - kliknij dalej. ZROBILEM TAK. NA KOŃCU
    > DOWIEDZIAŁEM SIE ZE NIE MAM ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    > Nic więcej nie powiem , żeby nie używać niecenzuralnych słów. Mimo to
    > pozdrawiam świte mBankową na czele z panami Wojciechem Bolanowskim i
    > Wojciechem Materką-Karty Kredytowe mBanku.
    > TO PARANOJA, NIE MAM JUŻ SIŁY DALEJ PISAC NA TEN TEMAT. KOMU TO SŁUŻY?

    A zaznaczyłeś, że masz uregulowany stosunek do służby wojskowej?
    Próbowałem wstawiać różne parametry ale kluczowy okazuje się "stosunek
    do służby wojskowej". Jeśli jest "nieuregulowany" to niestety nie masz
    zdolności kredytowej. Jeśli jednakże zmieniłem go na uregulowany, to
    okazało się, że zdolność kredytową posiadam (i to całkiem przyzwoitą).

    Krystian