  • Data: 2007-07-30 09:58:14
    Temat: Re: Karty kredyttowe w Anglii - problemy ?
    Od: Piotrek Miller <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jul 2007 22:47:40 +0200, Piotr napisał(a):

    > A problemem - to ze karta byla Citibanku. Polityka bezpieczenstwa citka
    > polega na tym, ze jesli do tej pory karta nigdy nie byla uzywana za granica
    > to defaultowo takie transacje sa blokowane do czasu potwierdzenia np.
    > telefonicznego, ze wlasciciel jest za granica i dokonuje platnosci.

    Nic podobnego. Ze swoją srebrną Visą z Citi byłem na wakacjach w
    Portugalii. Płaciłem za wynajęcie samochodu, benzynę, jakieś zakupy w
    sklepie bez najmniejszych problemów. Karta była pierwszy raz "za
    granicą" ;-) Nikt nie dzwonił, nic nie potwierdzał, wcześniej też nie
    zgłaszałem, że wyjeżdżam. Także chyba to nie to ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant