    From: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty kredyttowe w Anglii - problemy ?
    Date: Mon, 30 Jul 2007 12:59:39 +0100

    > Nikt nie dzwonił, nic nie potwierdzał, wcześniej też nie
    > zgłaszałem, że wyjeżdżam. Także chyba to nie to ;-)

    To jako ciekawostke z UK dopowiem, ze wybralem sie na wycieczke do Szkocji
    (mieszkam na poludniu Anglii), sporo placilem na szkockich stacjach
    benzynowych, sklepach, kempingach i po mniej wiecej dwu dniach mialem
    telefon z banku, z pytaniem czy przypadkiem nie ma mnie tam, gdzie zwykle
    bywam :-)

    Innym razem mila pani z Barclaysa zadzwonila do mnie z pytaniem, czy
    probowalem na jakies stronie www zaplacic nieco ponad 3000 funtow, bo oni
    prewencyjnie zablokowali mi karte i nie autoryzowali transakcji. Tu juz nie
    bylo mi do smiechu - bylem tylko szczesliwy.

    Pozdro