eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Data: 2013-11-18 18:24:42
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 17:14:35 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    > Zastosowanie będą miały przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu. Przy
    >
    > odpowiednim tłumaczeniu może nie być obowiazku zwrotu.
    Kto więc poniesie "koszty"?
    Bank?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1