eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Data: 2013-11-18 17:14:35
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d8a861a3-a91e-419f-8df8-f20b9d6ffb05@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 14:26:35 UTC+1 użytkownik Krzysiek
    napisał:
    > jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy ze
    > saldo >jest jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac salda.
    > zaplacil >karta, autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar zakupiony. a tu
    > bank mowi ze >kasy nie bylo. co dalej? mozna dla utrudnienia zalozyc ze
    > to byla transakcja na >wysoka kwote i nie mozna jej latwo odkrecic.
    > (hm..klient wyplacil w bankomacie i >stracil na kasynie?) wyplacal moze
    > pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal >wiecej niz chcial stracic w
    > tym kasynie.

    W sumie strracił/wydał nienależne mu pieniądze i oddać powinien.

    Zastosowanie będą miały przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu. Przy
    odpowiednim tłumaczeniu może nie być obowiazku zwrotu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1