eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Date: Mon, 18 Nov 2013 19:57:51 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <l6dnvg$mji$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5286145c$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <l65gtb$bjk$1@node2.news.atman.pl>
    <5286515c$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <5287f089$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <1td4ab4h7936r.1k4w7u99z3m7a$.dlg@40tude.net>
    <l6c03m$rg1$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <5...@g...com>
    <d...@g...com>
    <528a3e27$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-110-82.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1384801072 23154 89.231.110.82 (18 Nov 2013 18:57:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Nov 2013 18:57:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    In-Reply-To: <528a3e27$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597735
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-18 17:14, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:d8a861a3-a91e-419f-8df8-f20b9d6ffb05@googlegrou
    ps.com...
    > W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 14:26:35 UTC+1 użytkownik
    > Krzysiek napisał:
    >> jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy
    >> ze saldo >jest jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac
    >> salda. zaplacil >karta, autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar
    >> zakupiony. a tu bank mowi ze >kasy nie bylo. co dalej? mozna dla
    >> utrudnienia zalozyc ze to byla transakcja na >wysoka kwote i nie mozna
    >> jej latwo odkrecic. (hm..klient wyplacil w bankomacie i >stracil na
    >> kasynie?) wyplacal moze pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal
    >> >wiecej niz chcial stracic w tym kasynie.
    >
    > W sumie strracił/wydał nienależne mu pieniądze i oddać powinien.
    >
    > Zastosowanie będą miały przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu. Przy
    > odpowiednim tłumaczeniu może nie być obowiazku zwrotu.

    Trudno wydać pieniądze, nie wzbogacając się. To nie książka, że można
    powiedzieć, że mole zjadły i nie ma.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1