  • Data: 2009-03-22 05:06:27
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    rozsadny wrote:

    > "fatso" <f...@n...com> wrote in message

    > Z kim i o co? ponad 80% mieszkanców Tybetu nie chce widzieć Dalajlamy
    > w Tybecie:)
    > Pamietaj, ze jeszcze do lat 50-siatych ubieglego stulecia Tybet byl
    > panstwem feudalnym, gdzie chlop z najnizszej kasty wart byl tyle siana
    > ile wazyl... Sadzisz, ze ludzie tamk mieszkajacy, gdzie jeszcze 60 lat
    > temu analfabetyzm siegal 85% (dzis ok 5%) chca wrocic do tego? Kaplani
    > tak - z pewnoscia:))

    > Wiesz, Chiny to nie jest zacofany kraj jaki czesto pokazuje sie w TV.
> [...]

    Polska tez byla kiedys takim krajem jak Tybet: 85% glosowalo na ukochana
    PZPR ale tez ciagle jakies ruchawki, strajki
    i niezadowolenie za ktore obwiniano Czarnych Pajakow, tak jak mnichow w
    Tybecie. Gdyby duchownych wymordowac fizycznie,
    tak jak to uczyniono w Mongolii to Polska pewnie by byla kraina mlekiem
    i miodem plynaca dzisiaj a nie kapitalistyczna
    dzungla. Tak zapewne myslaly elementy "betonu" w Partii, na szczescie
    przegraly.

    Co do konfliktu zbrojnego Chin z USA to ja chcialbym zmodyfikowac tu
    moje poglady. Yankesi maja tu dwie lepsze opcje:

    1/ Nacisnac na guzik pod nazwa Chinska Demokracja i rozbic w ten sposob
    Chiny wewnetrznie.

    2/ Spuscic z lancucha brytana Dalekiego Wschodu i on juz sobie poradzi.
    z Chinczykami. Przypomne, ze wbrew eurocentrycznym
    pogladom ostatnia wojna swiatowa bynajmniej nie zaczela sie w Gdansku
    ale rok wczesniej, w Nankinie. Tak jest, Samuraje maja
    dosc srodkkow finansowych, know how i energii ludzkiej aby pokazac
    Chinczykom ich wlasciwe miejsce.

    fatso