  • Data: 2009-03-22 08:09:17
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fatso <f...@n...com> pisze:

    > To tylko kilka malych kawalkow papieru. Wystarczy, ze Bernanke
    > podpisze kilka czekow na ta ogolna sume i posle je tania poczta
    > drugiej klasy bankom centralnym swoich wierzycieli. Po czym zatrzasnie
    > okienko w swoim sklepiku i przeczeka wrzask i gewaltowanie na
    > zewnatrz.
    >
    > fatso

    1) Tylko wrzask? :-)
    2) USA wkopało się w obecną sytuację dzięki wiarygodności kredytowej
    budowanej *wieloma dziesięcioleciami*. Danie kopa w jaja tej
    wiarygodności w taki sposób będzie miało konsekwencje duże na
    dziesięciolecia a jakieś to wręcz na stulecia.

    Wiec ja nie twierdze że USA *w żadnej* sytuacji by tego nie zrobiły.
    Ale jeśli by to zrobili "nie stojąc pod ścianą" (prawie dosłownie)
    to byliby wręcz idiotami.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Ubogiemu kawał chleba, to most do nieba.