  • Data: 2009-03-22 12:07:36
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy dlatego "na szczescie", ze w polsce dzis jest ok 5% bankow Polskich a
    > reszta zostala sprzedana za cene budynkow (czasem nawet mniej) czy dlatego,
    > ze w Polsce nie ma juz przemyuslu tylko Polska jest krajem spekulacyjnym z
    > coraz bardziej rosnaca kadra nizszego szczebla jak: sprzataczki, pokojowki,
    > pomocnicy budowlani, ogolnie mowiac tania sila robocza od najprostrzych
    > prac - czy z tego mamy sie cieszyc? Czy to wlasnie ma dac nam dume narodowa,
    > ze sprzedano Polske a my bedziemy sprzatac u niemca, francuza, anglika...

    rozsądny, nie obraź się, ale rozumujesz trochę jak stary cinkciarz...wszystko
    źle, wszystko rozkradzione, wszystko się rozpieprzy.. zapomnij przyjacielu...
    nie będziemy sprzątac u angoli i niemców... my kryzys prztrwamy, to oni
    padną... nie ma znaczenia czy kapitał bankowy jest nasz czy obcy... wazne jest
    ustawodawstwo... wbrew różnym barwnym teoriom różnych panów na M. na temat
    drenowania naszego systemu bankowego mamuśkom naszych banków nie jest tak łatwo
    wycyckac swoje córeczki...w tamtym roku światowy system bankowy się posypał, a
    nasze banki zanotowały rekordowe zyski... mam kolegów geszefciarzy którzy od
    lat konsekwentnie rozwijają swoje firmy... i przyjeżdżają do nich helmuty i
    tylko mlaskają... bo o takich liniach technologicznych to oni mogą tylko
    pomarzyc...zmiany w sferze gospodarki zachodzą niekiedy błyskawicznie,
    zobaczysz jak się sytuacja w europie zmieni w ciągu najbliższych lat... idą
    bardzo ciężkie czasy, wszyscy dostaną po dupie... i wbrew różnym życzeniom
    wybuchnie szalony protekcjonizm i UE stanie się wydmuszką... ale gdy kurz
    opadnie to nasz kraj podniesie się jako jeden z pierwszych...