    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy EUR i PLN zaczną się osłabiać ?
    Date: Wed, 27 Apr 2011 18:33:56 +0200

    > Już nie będę was więcej dręczył, ale co będzie to wiecie tak samo jak ja.
    > Czyli nie wiecie.

    Ech... to Twoje AT! Sam widzisz ze nie ono nie istnieje. Tzn. jest
    złudzeniem - nie daje zadnych możliwości prognozy. Jedyne co to mozesz
    podążać za trendem ale do tego AT wcale nie jest potrzebne ;)

    A powaznie mówiac, to nawet tlumaczenie po fakcie daje trejderowi wiecej
    korzysci, bo po pewnym czasie uczy sie on tego jak to wszystko funkcjonuje:
    dlaczego jedno powoduje drugie. Potem kiedy napotyka się konfigurację
    danych, które w przeszłości powodowały jakis skutek, można mieć jakieś
    wyobrażenie przyszłości. Tylko że trzeba to rozumieć a to jest cholerenie
    trudne.
    I tak po latach widzę, że nie jest dla mnie problemem wpływ nieznanych nam
    wydarzeń (z nimi zawsze sie można oswoić), tylko niezrozumienie
    mechanizmów. Spóbuj odpowiedzieć: dlaczego srebro tak bardzo szło do góry,
    dlaczego po trzesieniu ziemi w Japonii, jen w ciągu paru sekund gwałtownie
    się umocnił zamiast spaść na ryj, dlaczego QE 2 dało sygnał do umocnienia
    sie dolara względem jena a względem euro było na odwrót. Ja tego nie
    rozumiem ale każdy taki dla mnie niezrozumiały fakt staram się rozkminić.
    To w konsekwencji zawsze bedzie dla moich wyników korzystne.
    Nie lubie wiec AT bo skupianie się na tych zawijasach, oporach, wsparciach
    nie jest dla mnie żadnym tłumaczeniem, czy wyzwaniem. Niektórzy mówia ze to
    działa na FX, bo wszyscy tak postępują, ale to też złudzenie: opory i
    wsparcia są co chwila przebijane a po wybiciu kurs w 50% zawraca.