    From: "Virck" <v...@v...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Date: Wed, 8 Jul 2009 14:02:24 +0200

    "flower" <f...@w...pl> wrote in message
    news:h321bn$o0c$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Virck" <v...@v...com> napisał w wiadomości

    > ze
    >
    > ...A tymczasem podatki zostały obniżone, abonament zniesiony, fotoradary
    > zlikwidowane a drogi poprawione skutkiem czego nie giną już na drogach
    > ludzie tak jak za PiS, mamy drugą Irlandię, mamy cud, nic nie podrożało...
    > Co pominąłem? Może że prostestów żadnych już nie ma, jak za PiS? No, i
    > oczywiście zapanowała wreszcie sprawiedliwość - nie ciąga się przez dwa
    > lata
    > poprzednich ministrów nie mogąc znaleźć ani jednego zarzutu.
> [...]

    Ale ty przeciez nie glosowales chyba na PO wiec nie czujesz sie oszukany?
    Jako wyborca INNEJ partii chyba nie pojdziesz bic tych co zaglosowali
    inaczej i pomimo niespelnienia obietnic nie narzekaja i zyje im sie zupelnie
    dobrze...Baaaa nadal daje 40% poparcie tym klamcom....-;))) Wiec..??? Coz
    chcialbys zrobic? Moze jako typowy Polak chcialbys aby oni wymarli, albo
    moze wypedzic ich z kraju? Tylko jak tu sie pozbyc tych 10 mln ludzi co
    mysla inaczej niz ty i nie przeszkadza im tak jak jest..??