  • Data: 2009-07-08 12:05:26
    Temat: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sorki Dieter, ale ja w kwestii formalnej, dlaczego ten głupi chuj co to
    > pisał dodał do tego artykułu
    > 200 mld hipotek cymbałów hipoteczno - walutowych ? Nic mnie tak nie
    > wkurwia z rana jak manipulacje.
    > Co ma do tego Vincent albo Rudy ? Reszta moze sie zgadza ale mi sie nie
    > chce sprawdzać głupot.

    ciesz się że nie dopisał tych wszystkich popegeerowców co na kreskę i
    zeszycik wino kupuja po sklepikach wiejskich

    jakby ich podsumować to pewnie by sie cos uzbierało, a to taka sama wina
    Tuska jak i 200 mld kredytów hipotecznych

    swoją drogą jak rozumiem lepiej by było gdyby firmy budowlane nie budowały a
    ludzie nie kupowali mieszkań ?