    From: "Virck" <v...@v...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Date: Wed, 8 Jul 2009 14:27:00 +0200

    "flower" <f...@w...pl> wrote in message
    news:h323hj$88p$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Myślisz że tak myślą o nas wyborcy PO? (przecież to oni są w większości,
    > więc to chyba raczej oni są typowi..?). To bardzo źle o tobie świadczy,
    > przecież nie wszyscy oni są źli.

    Ja mysle, ze nie ma bardziej zlosliwych i otumanionych w swych przekonaniach
    ludzi jak wyborcy PiS....Jak widze gebe jednego z drugim w telewizorni to od
    razu bije z niej czysta zacofana wiocha...Jak sie taki odezwie to normalnie
    rozwiewa o sobie wszelkie watpliowsci...Acha i zeby bylo jasne. ja mam w
    dupie polityke, politykow, partie itd. Ja nie mieszkam w Polsce, mam
    podwojne obywatelstwo i patrze na to kompletnie z boku i obiektywnie. Nikomu
    nie wierze. Zadne obiecanki do mnie nie docieraja....Wiec nie czuje sie w
    zaden sposob oszukany...