  • Data: 2011-03-29 21:18:13
    Temat: Re: Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

> [...]
    No wiesz, ja to widze inaczejm ale z tobą dyskutował nie będę,
    dzisiejszego wieczora zjebałem kilka godzin przeglądając to forum,
    i jednoznacznie mi wychodzi, że koleś nickiem skip, skipi, czy coś
    takiego, to jeden z tych bijących piane a nie mających nic do powiedzenia,
    także wybacz kolesiu, koncze dyskusje, żegnam.