  • Data: 2011-03-29 21:37:48
    Temat: Re: Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <m...@y...com> napisał(a):

    > Hej amigo. Kazdemu moze sie wyrwac w ferworze dyskusji to i owo. Ale
    > Ty chyba masz cos nierowno. Z nikim nie gadales, nikt ci nic nie
    > napisal a ty wpadasz jak tu jak popieprzony i wyzywasz wszystkich
    > jakbysmy byli twoimi kumplami z podworka.
    > Co to ma byc? Masz jakis problem, zwroc sie do terapeuty.

    Hej serwantes,
    zapominasz, że tu, żeby wiedzieć co jest grane, nie trzeba być
    znanym /bajko/pisarzem,
    Wy nie jesteście moimi kumplami, nawet z podwórka, już jestem
    za stary na takie poufałości, nikogo nie wyzywam,
    czasami mówie swoje zdanie, chyba wolno?
    Chce tylko przywołać was do rzeczywistosci, toczycie piane,
    i nic z tego nie wynika, nie szkoda wam tej, jak sądzę, młodej,
    energi?