    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Date: Sun, 15 Apr 2012 15:13:56 +0200

    Lucky wrote:

    > Hahaha :)
    > No jak ludziki w Polsce nie sa zainteresowani zmniejszaniem podatkow to
    > rzeczywiscie moze byc problem.

    No nie, tak nie jest. Są bardzo zainteresowani. Są pewne niuanse. Bardzo są
    zainteresowani zmniejszeniem swoich podatków i jednocześnie zwiększeniem
    transferów z czyichś podatków. Chodzi o sprawiedliwość społeczną. Widzę, że
    nie rozumiesz na czym się zasadza sprawiedliwość społeczna.
    Dlatego, moim zdaniem, skupić by się należało na pojedynczym projekcie.
    Usuniecie jakiejś głupoty, konkretnej głupoty, która denerwuje powiedzmy 10%
    - 15% wyborców. Najczęściej zlikwidowanie takiej głupoty powodowałoby
    zmniejszenie wydatków państwa. Kolejny taki przykład do rozważenia to by
    było zniesienie żywienia więźniów na koszt państwa. Nie ma powodu by ofiary
    miały żywić swoich prześladowców. Oczywiście to nie wykluczałoby możliwości
    żywienia więźniów przez ludzi na wolności. Ruchy Ochrony Praw Człowieka
    zamiast nawoływać państwo do żywienia więźniów niech w zamian za to zrobią
    na swoim koncie zlecenie stałe na rzecz więziennictwa w Polsce. Dobrze by
    było by brali pełną odpowiedzialność finansową za swoje słuszne poglądy i
    nie wysługiwali się moją kieszenią. Łatwo mieć jedynie słuszne poglądy, za
    które maja zapłacić inni. Takich spraw są tysiące.
    Postulat zmniejszenia podatków kojarzy się w Polsce z ogólną biedą,
    chorobami, analfabetyzmem i bezdomnością. Wiadomo, że żyje nam się tak
    dobrze tylko dlatego, że jest państwo i pobiera podatki oraz słusznie je
    wydaje.