  • Data: 2012-04-20 16:54:36
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-20 15:44, totus pisze:

    > Ja nie jest ubezpieczony to nie zna praw w Polsce i ma równie nieświadomych
    > doradców. Wystarczy, że zarejestruje się jako bezrobotny.

    Sam sobie doradza.

    > Wystarczy, ze się zarejestruje jako bezrobotny. Chyba, że jest właścicielem
    > ziemi rolnej to powinien opłacać KRUS i też być ubezpieczony. Jeżeli nie ma
    > się ziemi rolnej i innych dochodów np. z najmu, to rejestracja jako
    > bezrobotny daje ubezpieczenie zdrowotne.

    A to mnie akurat interesuje. Ojciec był zarejestrowany jako bezrobotny,
    tylko o ile wiem, wiązało się to z tym, że trzeba było odpowiadać
    na pojawiające się w pośredniaku oferty pracy, które jednak z jego
    kwalifikacjami niewiele mają wspólnego. Żadna praca nie hańbi,
    ale z drugiej strony ojciec nie ma już zdrowia do tego, żeby
    pracować w magazynie - choć próbował i się niestety zawiódł
    choćby na swoich stawach kolanowych.