    From: b...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Date: Wed, 11 Jul 2012 08:57:25 -0700 (PDT)

    W dniu środa, 11 lipca 2012 14:27:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Chwila-jak kupowałes grupona to jasno było napisane że aby go otrzymac musisz
    złożyc wniosek o taki i taki produkt.
    > Bank nie jest jasnowidzem i skoro złożyłeś wniosek o Vise to go ropatrzył a że do
    Visy Kindla niet to niet.

    No własnie chwila - jak kupowałem grupona, kupowałem pod KONKRETNĄ KARTĘ. Moja wina
    ze bank przekierował mnie na ogolna strone wnioskową gdzie nie zostałem nawet spytany
    o to jaką karte chce i wcisneli mi co innego bo nie spelniam jakichs warunkow?! (A w
    zasadzie moja dziewczyna, sam nie skorzystałem (a skorzystałbym) bo mam juz w mbanku
    KK do oscylatora)

    > Rozumiem że wg Ciebie jak w sklepie jest promocja polegajaca na tym że kupujący
    piwo dostają otwieracz gratis to każdy kto kupuje chleb czy papierosy powinien być
    informowany że nie dostanie otwieracza?

    Co do twojego przykladu z piwem - jest błedny. Prawdziwy to raczej chec kupna piwa,
    do którego jest gratis, a podanie przez sprzedawce INNEGO, podobnego, ale bez
    gratisa. Co wiecej w sklepie moge sprawdzic co kupuje i zwrocic sprzedawcy uwage - w
    mbanku nie, bo wciskają mi cos bez mojej wiedzy. Dopiero po otwarciu koperty widze,
    ze zostałem oszukany.

    W dniu środa, 11 lipca 2012 14:27:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu środa, 11 lipca 2012 12:44:24 UTC+2 użytkownik LiveSmarter.pl napisał:
    > &gt; &amp;gt; &amp;amp;gt; No to wygląda na to, że ani zwrotu z grupona, ani
    kindla, choć spróbujemy powalczyć z reklamacją - skoro nie może dostac MC World to
    ten link nie powinien jej w ogole wpuszczać do akcji/wywalac odpowiedni komunikat
    itp.. Troche brzydko to wyszło, tak jakby mbank chciał naciągnąć nieświadomych
    klientów

    > To bank jest winien że klient nieświadomy?
    > Widac nie potrzebowałeś karty kredytowej MC z limitem ponad 3tys skoro wybrałeś
    inna;)
    > No chyba że potrzebowałes Kindla ale to wtedy nie skłąda się wniosku w Banku o KK
    tylko kupuje Kindla w sklepie np;)

    > .. przecież jesli kupiłem groupona na MC World to chce ją dostać. Nie moge -
    dostaje komunikat, a nie inną kartę!

    > Chwila-jak kupowałes grupona to jasno było napisane że aby go otrzymac musisz
    złożyc wniosek o taki i taki produkt.
    > Bank nie jest jasnowidzem i skoro złożyłeś wniosek o Vise to go ropatrzył a że do
    Visy Kindla niet to niet.

    > &gt; &amp;gt; Problem w tym, że koleżanka wybrała ścieżkę uproszczoną
    (&amp;amp;quot;reklama dla
    > &gt; &amp;gt; ciebie&amp;amp;quot;) gdzie bank wydumał limit &amp;amp;lt;3k więc
    nie mogła wnioskować o MC

    > Ciekawe jest to że w wiekszości na forach i grupach złe rzeczy spotykają kolezanki,
    kolegów znajomych itp. Mało kto ma odwage się przyznac że sam &quot;dał ciała&quot; w
    tej czy innej sprawie.

    > &gt;
    > &gt; co nie zmienia faktu, ze powinien byc np. komunikat, ze nie dostanie kindla bo
    dostanie inną kartę! Tak sie nie robi IMO...

    > Ty tak powaznie? Uwazasz ze przy kazdym wniosku powinien byc komunikat że nie
    dostanie Kindla? Przeciez to promocja dla osób korzystających z Grupona a mnóstwo
    innych skłądając wnioski nie wie nawet że na gruponie jakas promocja była i
    informacja o jakims kindlu by tylko zamieszanie spowodowała.
    > Ja np dopiero na tej grupie dowiedziałem sie co to Kindel- wczesniej nie miałem
    potrzeby go posiadac teraz zresztą również;)