eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient strzegl karty, bank nie upilnowal kontaRe: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
  • Data: 2002-09-21 17:56:20
    Temat: Re: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    w...@p...onet.pl wrote:

    > Banki znajdują własną metodę okradania klienta. Parę miesięcy temu odyptywałem
    > niniejszą grupę co robić z następującą sprawą. Pewna osoba (bardzo uczciwa)
    > posiadająca kartę VE PKO BP próbowała wybrać 200 PLN z bankomatu BGŻ (Kraków,
    > ul. Kalwaryjska). Bankomat odmówił zrealizowania transakcji 2 krotnie, więc
    > odczekała jeszcze kilkadziesiąt sekund i poszła sobie. Gotówkę wybrała w innym
    > bankomacie (PKO BP). Konto oczywiście zostało obciążone dwukrotnie. Myślicie,
    > że reklamacja w PKO i BGŻ coś dała? Guzik. BGŻ na pisemne żądanie tej osoby
    > przysłał w końcu kopię wydruku drukarki żurnalowej z bankomatu, z którego
    > wynikało, że tego dnia i mniej więcje o tej godzinie którą pamięta, na jej
    > kartę zrealizowano transakcję właśnie na 200 PLN. Czyli wzięła pieniądze, a
    > jednocześnie ona wie, że ich nie wzięła. Na wydruku oczywiście nie widnieje
    > pełny numer karty a tylko część cyfr, no ale bank na tej podstawie stwierdza,
    > że to była ta karta.

    Hymm ja bym drążył dalej te pieniądze się fizycznie gdzieś podziały
    przecież bankomaty trzeba z gotówki też
    rozliczyć, a skoro wydano+zostało <> wlozono to chyba coś nie gra ;-)
    Jakiś czas temu wybierałem gotówke z bankomatu PKO BP delfinkiem od
    eKonta, sytuacja identyczna
    pierwsza transakcja "niemożliwa do zrealizowania", druga spokojnie
    przeszła. Tknięty przeczuciem zadzwoniłem
    do serwisu transkacyjnego, a tam dwie blokady, reklamacja u mLinki +
    następnego dnia w oddziale PKO BP
    przy którym był bankomat = zwrot srodkow po dwóch dniach.
    Jeszcze przy okazji dowiedziałem się od sympatycznej mLinki, że gdybym
    wybierał pieniadze w Euronetcie
    mogłaby sprawdzic moją transakcje przez telefon (dzwoniąc jak
    zrozumiałem do osoby/instutycji mającej możliwość
    zdalnej kontroli bankomatów Euronetu).
    Może poprostu czas zmienic bank na jakis bardziej dbający o klienta ??

    > No i co: czy trzeba lepszych metod żeby klientowi ubyło troszeczkę kasy z
    > konta? Przecież to takie proste...

    Eee naprawde trzeba było sie upierac ...
    Pozdr

    Ra-Ash

    P.S. Reklamując wyplate gotowki w PKO BP zuważyłem, że chłopak po drugiej
    stronie kontuaru nie był specjanie zdzwiony moim przypadkiem, tacy
    wyszkoleni Ci pracownicy czy też to niespecjalnie
    rzadki przypadek ;-) ??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1