eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówkąRe: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.g
    azeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Date: Thu, 01 Apr 2004 14:29:14 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <c4h1u5$hrl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c4bu11$eqt$1@news.onet.pl> <c4buja$pf5$1@news.onet.pl>
    <c4bv6o$9bm$1@inews.gazeta.pl> <c4ee0d$aru$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c4ee7i$3ea$1@news.onet.pl> <c4fdrj$oo6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c4gme1$f2d$1@news.onet.pl> <c4gutt$k1t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c4gvma$t9a$1@news.onet.pl> <c4h0do$1e9$1@news.atman.pl>
    <c4h0od$hal$1@news.onet.pl> <c4h1fv$51s$1@inews.gazeta.pl>
    <c4h1pl$17d$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1080822534 18293 80.55.241.182 (1 Apr 2004 12:28:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Apr 2004 12:28:54 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c4h1pl$17d$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292854
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Glenn napisał:

    >>Po prostu wyrazilas sie nieprecyzyjnie. To nie sklepikarz ma placic
    >>prowizje, sklepikarz nie moze dyskryminowac klientow placacych kartami.
    >>Drobna roznica. W sklepie i tak klient za wszystko placi.
    >
    > Niedyskryminowanie klientów płacących kartą oznacza dla sklepikarza
    > zapłacenie prowizji. I tylko on musi sobie skalkulować, czy klienci płacący
    > kartą stanowią na tyle duzy odsetek jego klientów, że opłaca mu się
    > zainstalować terminal.

    Ale wszystko jest dobrze. I sie rozumiemy. Tyle tylko, ze i tak zawsze
    to klient placi. ;-)

    A co mysle o sklepach dyskryminujacych karciarzy juz napisalem wczesniej.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1