eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówkąRe: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Data: 2004-04-01 12:33:55
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >Sklep 1.
    >Bierze towar z hurtowni po 100 zł, sprzedaje po 105, nie akceptuje kart.

    >Sklep 2.
    >Bierze towar z hurtowni po 100 zł, sprzedaje po 105 za gotówkę,
    >po 108 gdy jest płatność kartą.

    >Sklep 3.
    >Bierze towar z hurtowni po 100 zł, sprzedaje po 108 niezależnie od
    >sposobu płacenia.

    >Jak bym nie liczył, zawsze wychodzi mi, że sytuacja najkorzystniejsza
    >dla klienta jest w sklepie 2. Nie wiem, o co Ci chodzi.

    Chodzi mi o to, że skoro komus coś sie nie opłaca, to tego nie robi (nie
    akceptuje kart), a nie łamie zawarte umowy przerzucając koszty na klienta.
    Są sklepy, które dają cenę 105 i akceptują karty. Dlaczego więc mam
    przystawać na warunki sklepu nr 2 jeżeli mogę mieć odroczony termin
    płatności (KK) i zapłacić 105 PLN? Sklepikarz nr 2 mówi na to, że on nie
    odda tych 3 PLN, bo mu się to "nie opłaca". Skoro mu się "nie opłaca", to
    niech wybierze opcję nr 1. Tyle, że ja wtedy pójdę do sklepu nr 4 (105
    PLN+karta). Może sklepikarz nr 4 zarobi tym razem te 3 PLN mniej, ale
    zapewne następnym razem zakupy zacznę od oferty tegoż sklepu. Czy to takie
    dziwne?




    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1