eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówkąRe: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Date: Thu, 1 Apr 2004 14:33:55 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 37
    Sender: g...@o...pl@dial-5729.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <c4h2as$agn$1@news.onet.pl>
    References: <c4bu11$eqt$1@news.onet.pl> <c4buja$pf5$1@news.onet.pl>
    <c4bv6o$9bm$1@inews.gazeta.pl> <c4ee0d$aru$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c4ee7i$3ea$1@news.onet.pl> <c4fdrj$oo6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c4gme1$f2d$1@news.onet.pl> <c4gutt$k1t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c4gvma$t9a$1@news.onet.pl> <c4h0do$1e9$1@news.atman.pl>
    <c4h0od$hal$1@news.onet.pl> <c4h1l8$2q0$1@news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-5729.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1080822940 10775 62.87.151.97 (1 Apr 2004 12:35:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Apr 2004 12:35:40 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:292859
    [ ukryj nagłówki ]


    >Sklep 1.
    >Bierze towar z hurtowni po 100 zł, sprzedaje po 105, nie akceptuje kart.

    >Sklep 2.
    >Bierze towar z hurtowni po 100 zł, sprzedaje po 105 za gotówkę,
    >po 108 gdy jest płatność kartą.

    >Sklep 3.
    >Bierze towar z hurtowni po 100 zł, sprzedaje po 108 niezależnie od
    >sposobu płacenia.

    >Jak bym nie liczył, zawsze wychodzi mi, że sytuacja najkorzystniejsza
    >dla klienta jest w sklepie 2. Nie wiem, o co Ci chodzi.

    Chodzi mi o to, że skoro komus coś sie nie opłaca, to tego nie robi (nie
    akceptuje kart), a nie łamie zawarte umowy przerzucając koszty na klienta.
    Są sklepy, które dają cenę 105 i akceptują karty. Dlaczego więc mam
    przystawać na warunki sklepu nr 2 jeżeli mogę mieć odroczony termin
    płatności (KK) i zapłacić 105 PLN? Sklepikarz nr 2 mówi na to, że on nie
    odda tych 3 PLN, bo mu się to "nie opłaca". Skoro mu się "nie opłaca", to
    niech wybierze opcję nr 1. Tyle, że ja wtedy pójdę do sklepu nr 4 (105
    PLN+karta). Może sklepikarz nr 4 zarobi tym razem te 3 PLN mniej, ale
    zapewne następnym razem zakupy zacznę od oferty tegoż sklepu. Czy to takie
    dziwne?




    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1