  • Data: 2005-07-05 07:25:54
    Temat: Re: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to poniedziałek, 4 lipca 2005 21:45, gdy r...@a...net.pl
    napisał(a) coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > No ba, pewnie stąd gros wyłudzeń jest na konta mBankowe...

    Opryskliwy kurier cokolwiek zmienia?

    > Fajnie, to zmień mi emaila mBankowego przez WWW (pole stale nieaktywne, bo
    > dyletanci nie potrafią pisać softu...).

    Jaki problem?
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/mbank1.png
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/mbank2.png
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/mbank3.png
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/mbank4.png

    > Co nie zmienia faktu, że jest. W sumie dziwne, że klient wnioskuje o x,
    > dostaje 2x. Widać dalej mają kłopoty z czytaniem.

    Nie, nie zrozumiałeś mnie. Dostałem dokładnie tyle, o ile wnioskowałem. Po
    prostu system na samym początku zaproponował mi o wiele więcej niż sobie
    planowałem brać, co mnie bardzo ucieszyło. Mogłem bowiem spokojnie wybrać
    kwotę taką, jaka mi pasowała.

    > Absolutnie żaden, nie tylko że nie potrzebuję, to gdy będę, to na pewno
    > nie wezmę w mBanku.

    No ja przez to cierpiał nie będę.

    From: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    jest wg Ciebie właściwe? Nazywasz się "r...@a...net.pl"?

    > ale co taki dyletant jak ty może
    > wiedzieć... lepiej naucz się pisać cudzysłowy, przedszkolaki to potrafią
    > -- ty nie.

    Potrafię. Ale norma ISO-8859-2 ich nie przewiduje. Podobnie zresztą jak
    półpauzy, którą sam wyżej też zasymulowałeś --, tak jak ja cudzysłowy
    poprzez ,, i ''. Mógłbym pisać w UTFie, ale to wciąż bywa niemile widziane
    przez niektórych, więc chwilowo zmuszam się do protez, które sam zresztą
    też stosujesz.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)