  • Data: 2005-07-05 18:44:45
    Temat: Re: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to wtorek, 5 lipca 2005 14:25, gdy r...@a...net.pl napisał(a) coś
    na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > A ty się nazywasz Tristan Alder?

    Tak, tak mnie znają od 10 lat, stąd tak mam. To mój pseudonim. Czy twój
    pseudonim to r...@a...net.pl ?

    > To nie jest półpauza -- to jest długi myślnik.

    Nieistotne jak to nazywasz (choć akurat to się nazywa fachowo półpauza), też
    nie stosujesz właściwego znaku, ale atrapę złożoną z dwóch dywizów.

    > To jest jeszcze czytnik, który nie obsługuje UTF, którego nie można
    > upgradnąć/zmienić na lepszy?

    Nie wiem, ja od dawna używałbym UTF, ale ludzie wtedy protestują, więc dałem
    sobie spokój.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)