  • Data: 2010-09-08 17:00:28
    Temat: Re: Kody BIC banków
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MacGregor pisze:

    > Porównaj chociażby listę uczestników ELIXIR
    > (http://www.kir.com.pl/main.php?p=4500) i EuroELIXIR
    > (http://www.kir.com.pl/main.php?p=4509) na stronie KIR.
    > Jak zobaczysz w ELIXIR jest 52 banki a w EuroELIXIR tylko 28 (+4
    > pośrednich). A Zgodnych z SEPA tylko 14.
    > Możesz porównać kto jest a kto nie w EuroELIXIR.

    No patrz, a aj myślałem, że już wszyscy obsługują Sepa... No to jak idą
    przelewy w przypadku, gdy bank nie obsługuje sepa? Zwyczajnie po staremu
    swiftem?

    A tak wogóle, to niby ile banków jest w eliksirze? 52??? Przecież w tym
    kraju jest jakieś 700 banków i o ile wiem, to wszystkie rozliczają się
    przez KiR. Mogą to robić, nie będąc uczestnikiem elixiru??? :-O

    --
    MiCHA