eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolejna kompromitacja mBankuRe: Kolejna kompromitacja mBanku
  • Data: 2004-02-08 21:34:53
    Temat: Re: Kolejna kompromitacja mBanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    devnull <d...@n...net> writes:

    > AP napisał(a):
    >> Zasada pierwsza i podstawowa w biznesie - KLIENT MA ZAWSZE
    >> RACJE - to bardzo bolesna i przykra zasada i dopoki jej sie
    >> nie zaakceptuje nie powinno sie niczego sprzedawac.
    > Richard Branson, twórca VIRGIN, która odniosła niebywały sukces, ma na ten
    > temat inne zdanie...
    >
    > Podstawowy problem polega na tym, że obie strony nie zawsze pamiętają,
    > że ważny
    > jest po prostu szacunek.

    To zalezy od profilu dzialalnosci. Sklep z pietruszka powinien - dla
    wlasnego dobra - stosowac zasade #1. Domyslam sie jednak, ze Mr. Branson
    oraz firmy podobne do Virgin nie odnioslyby z tej zasady specjalnych
    korzysci, dla nich z pewnoscia lepiej jest budowac kontakty z klientami
    na zasadach wzajemnego szacunku.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1