  • Data: 2011-05-22 18:19:02
    Temat: Re: Komentarze giełdowe - alternatywne spojrzenie
    Od: "Wojtek X" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niezmiernie ciężko jest udowodnić, że coś nie ma wpływu na coś innego
    > nieco łatwiej udowodnić, że ma wpływ
    >
    > katujemy tu dowody o braku wpływu no i zapewne w kontrodpowiedzi niestety
    > nikt nie przedstawi dowodów że on jest silny

    Szukanie jakiegokolwiek "wpływu" jest moim zdaniem błędne. Zostawmy to
    fizykom. Jeśli można zarobić na tej wiedzy, to trzeba z tego korzystać, a nie
    zastanawiać się nad przyczynami tego zjawiska.

    Mam wrażenie, że w Polsce stosunek do astrologii finansowej jest mocno
    emocjonalny. Istnieje spora grupa entuzjastów, którzy nie potrzebują dowodów,
    ale istnieje też grupa zaprzysięgłych sceptyków. Przytaczałem wyliczenia
    statystyczne, przykłady bardzo trafnych prognoz, nazwiska setek osób, które to
    badały, ale to jak groch o ścianę. Możliwe, że za kilka lat kiedy wiedza o
    aspektach planetarnych upowszechni się a badaniami zajmie się więcej osób, to
    otworzy się pole do merytorycznej dyskusji.