  • Data: 2011-05-22 19:13:56
    Temat: Re: Komentarze giełdowe - alternatywne spojrzenie
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 May 2011 17:14:11 +0000 (UTC), Wojtek X napisał(a):

    > Synchronicznością a nie synchronizmem. Teorię synchroniczności sformułowali
    > wspólnie Carl Gustaw Jung i Wolfgang Pauli. Nazywając to "debilizmem" musisz
    > być bardzo pewny siebie.

    Moment muszę sie wtrącić. Nie przesadzaj. We wczesnych stadiach rozwoju
    teorii kwantów ludzie nie wszystko interpretowali tak jak dzisiaj. To
    normalne: fizyka kwantowa jest tak dziwaczna i zaskakująca, że chyba nikt
    nie ma dobrej intuicji w tym zakrsie. Przypomnij sobie Feynmana - czołowego
    badacza teorii kwantów, który pół żartem pół serio twierdził że nie rozumie
    tej teorii. Wymyślano więc różne interpretacje, związki z psychologią i
    parapsychologią. Nic w tym dziwnego, że Pauli również też dał się ponieść.

    Nie wiem czy się nie mylę ale z tą sychronicznością kojarzy mi się tzw.
    stan splątany. Jeśli się mylę to wyprowadź mnie z błędu.