  • Data: 2010-06-23 09:03:09
    Temat: Re: Komorowski = Kaczyński [NTG]
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sys29 wrote:

    > nie
    >

    > Podpiąłeś to pod XXLa, ale po treści wnoszę, że to do mnie.
    >
    > No przecież (pomimo, że demokrację uznaję za czysty debilizm)
    > w pierwszej rundzie zagłosowałem na JKM. Gdyby został on prezydentem,
    > to byłbym zadowolony. Jednak zdecydowanie wolałbym, żeby np. JKM
    > został królem. :-)

    Nie miałem nikogo konkretnie na myśli. Dyskutuje z myślą "nie idę, bo nie ma
    na kogo głosować" Przypuszczam, że tak mówiący spodziewają się czegoś, czego
    nie ma, nie było i nie będzie. To kolejna odsłona postulatu, żeby szybko
    biec leżąc. Co do JKM to nie chciałbym by reprezentował mnie ze swoim
    temperamentem i językiem, Ja taki nie jestem choć wszystkie jego cele
    gospodarcze podzielam, ze światopoglądowymi się absolutnie nie zgadzam. Nie
    podoba mi się odebrania prawa wyborczego kobietom i by bicie dzieci było
    bezkarne.