  • Data: 2010-06-23 09:26:37
    Temat: Re: Komorowski = Kaczyński [NTG]
    Od: " sys29" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie miałem nikogo konkretnie na myśli. Dyskutuje z myślą "nie idę, bo nie
    ma
    > na kogo głosować" Przypuszczam, że tak mówiący spodziewają się czegoś,
    czego
    > nie ma, nie było i nie będzie. To kolejna odsłona postulatu, żeby szybko
    > biec leżąc. Co do JKM to nie chciałbym by reprezentował mnie ze swoim
    > temperamentem i językiem, Ja taki nie jestem choć wszystkie jego cele
    > gospodarcze podzielam, ze światopoglądowymi się absolutnie nie zgadzam.
    Nie
    > podoba mi się odebrania prawa wyborczego kobietom i by bicie dzieci było
    > bezkarne.

    Też nie podzielam wielu jego poglądów (zwłaszcza niektórych ocen
    historycznych), ale najważniejsze są: gospodarka, wolność i sprawiedliwość,
    reszta to przy tym pierdoły.
    W monarchii nie ma problemu praw wyborczych. Król nie musi uwodzić
    tłumu bredząc bez sensu, czego to wspaniałego nie zrobi.

    pozdr.
    sys29