  • Data: 2010-07-02 08:20:23
    Temat: Re: Komorowski = Kaczyński [NTG]
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > JKM okre li , co jest wg niego mniejszym z em. Jego sprawa. Dla mnie
    > PiS i PO to r ne twarze tego samego gangu, kt ry od 20 lat zad u a
    > kraj i buduje socjalizm.
    > O wiadczenie JKM nie ma dla mnie znaczenia. Na wybory nie id .

    Ja raczej pójdę, bo interesuje mnie rzetetne wyjaśnienie katastrofy
    Smoleńskiej.
    Tym bradziej że wszystko wskazuje na zamach

    Wygraliśmy bitwę! Podziękowania.
    http://ndb2010.wordpress.com/2010/07/01/wygralismy-b
    itwe-podziekowania/

    Skoro Polaków nie interesują najważniejsze postulaty (zakaz ustalania
    deficytu budzetowego, JOW) to przynajmniej popatrzę sobie na igrzyska
    odnośnie śledztwa mordu. Zresztą raporty Pitery i afera hazardowa
    ujawniła która ekipa ma w szeregach większych złodziei ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/