  • Data: 2004-10-27 07:35:20
    Temat: Re: Konkurs [bylo: Re: Wizytowki grupowiczow].
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak wrote:

    > Natomiast to nie zadziala. Ta pani wrecz uwielbia dowalic komus, pod
    > kazdym mozliwym pretekstem. A to, ze pomylil plec, a to, ze nie
    > przeczytal FAQ, a to, ze zupa byla za slona...

    Masz po stokroć rację! Zastanawiam się tylko dlaczego nie odpowiedziałeś
    wyczerpująco człowiekowi pytającemu o różnicę między kontami w mbanku, który
    za nic nie chciał wejśc na stronę banku i sobie przeczytać i dlaczego nie
    przytaknąłeś grzecznie innemu, który twierdził do upadłego, że karta Visa w
    Polsce płacic się nie da, a jak nie masz Amexa to Cie do hotelu w żadnym
    normalnym kraju nie wpuszczą. Co do płci - w większości wypadków nie ja
    zwracałam na to uwagę, więc z łaski swojej nie dorabiaj mi gęby. A tak w
    ogóle, to ponoć tylko kobiety plotkują, a tu proszę jak moja skromna osoba
    stała się wdzięcznym tematem dyskusji na poziomie. Przy okazji - również
    masz problemy z ustawieniem czytnika?