    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konta wspolne ROR - za duzo tego
    Date: Sun, 07 Oct 2007 20:58:31 +0200

    MarkX napisał(a):
    > W sumie to jedynie co mi przychodzi do glowy, to ze moze byc kiedys
    > potrzebne potwierdzenie wykonania jakiegos archiwalnego przelewu. Fakt nigdy
    > nie korzystalem jeszcze z polecenia zaplaty i nie wiem jak odbywaja sie
    > reklamacje na tym polu, zarowno jezeli chodzi o mbank, jak i zwykle banki.
    > Nie wystarczy sam wydruk z systemu online?

    Czasem nie wystarczy.

    > Tutaj mam inne doswiadczenia. Musialem uaktualnic swoje dane adresowe i w
    > mbanku zrobilem to od reki przez telefon. W ING nie mam pojecia czy da sie
    > to zrobic przez telefon. Jezeli tak, to ok. Ale jezeli nie, to pewnie
    > jeszcze dlugo tych danych nie uaktualnie, bo po prostu nie mam kiedy (i
    > leniwy jestem ;))

    A ja np. kiedys chcialem od mBanku zaswiadczenie o wplywach na rachunek.
    Dostalem zupelnie co innego i po 2 reklamacjach i 2 miesiacach czekania
    dostalem telefon od banku z zapytaniem "ale o co panu w zasadzie chodzi
    w tej reklamacji ?". Oczywiscie wtedy takie zaswiadczenie bylo mi juz
    zbedne.

    > Poki co nie zamierzam z tego korzystac, mam inne zrodlo kredytowania ;)

    No ale tu nie chodzi o jakies kredyty na zelazko czy cos. Np. czasem
    potrzebna jest jakas karta kredytowa do wyjazdu zagranicznego albo
    rezerwacji biletow. Jesli wszstko pojdzie dobrze, to karte dostaniesz
    szybko ale jak cos pojdzie nie tak (tak jak u mnie, gdzie karta zaginela
    gdzies w akcji) to jest problem, bo jedyne co mozna robic to reklamowac
    telefonicznie.

    > Te zamkniecie obu rachunkow ING nie jest jeszcze przesadzone. Na pewno jeden
    > pojdzie pod mlotek. Przez te 4 rachunki mam tylko kupe roboty. Przelewam
    > kase z jednego rachunku na drugi itd. 4 pary hasel + oplaty za duzo tego :)

    Ja nie wiem jak jest w haslach do kont w ING. Ale np. w Multibanku
    ustawiasz hasla smsowe i obojetnie ile masz konto to wszystko przychodzi
    na jeden telefon. Wygodne i praktyczne. Aczkolwiek Multibank rowniez ma
    swoje wady. Poczytaj sobie moje posty w archiwum na ten temat.

    Ja sam jestem na etapie okreslania, ktore konto bedzie dla mnie glownym
    rachunkiem. Aczkolwiek mnie nie interesuja konta wspolne, uwazam ze
    milosc nalezy oddzielac od finansow :)

    --
    Mithos